Subject: Ihaste põik 9, Tartu juurdepääsu tee planeerimine
From: "Katrin Kund" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Mar 2024 12:15:34 +0200

Tere!

Soovime teada, millised võimalused oleksid Ihaste põik 9, Tartu KÜ
79301:001:1390 kinnistule juurdepääsutee rajamiseks Idaringteelt Lammi
ringilt ja ka vastassuunas tulles?

Hetkel on ligipääs justkui Ihaste põik tänava kaudu, kuid ca 26 m teelõik
on Lammi tn 13 koosseisus.

Krundile planeerime ca 100 korterit.

Millised on ohutusnõuded ja minimaalsed vahemikud mahasõidult peale
kiirendusrada?

Heade soovidega,

Katrin Kund

Domus Kinnisvara

Arendusvaldkonna projektijuht

  <tel:+3725223559> 5291206

  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  <https://www.domus.ee/> www.domus.ee

 <https://www.facebook.com/domuskinnisvara/>
<https://www.instagram.com/domus_kinnisvara/>
<https://www.youtube.com/user/Domuskinnisvara>

 <https://domus.ee/ettevottest/tallinn/> Tallinn, Luise 2, tel: 646 4035
 <https://domus.ee/ettevottest/tartu/> Tartu, Riia 4, tel: 742 3100
 <https://domus.ee/ettevottest/parnu/> Pärnu, Pikk 12, tel: 443 1154

 <https://domus.ee/ettevottest/narva/> Narva, Fama 10/2, tel: 356 6411
 <https://domus.ee/ettevottest/viljandi/> Viljandi, Tallinna 6, tel: 433
4411
 <https://domus.ee/ettevottest/saaremaa/> Kuressaare, Kauba 5, tel: 453
6433

 <https://domus.ee/maakleriteenus/> Maakleriteenus |
<https://domus.ee/hindamisteenus/>   Hindamisteenus  |
<https://domus.ee/seadustamine/>   Ehitiste seadustamine  |
<https://domus.ee/arikinnisvara/>   Ärikinnisvara  |
<https://domus.ee/investeerimisprojektide-juhtimine/>   Investeeringute
juhtimine